2008. május 9.

Akrobata zebrapinty

Ha nem látom, bizony magam sem hiszem el! Azt ugyan már korábban megfigyeltem, hogy az egyik hímem a kalitba belógó madzagot szó szerint feltekerte az egyik ülőrúdra, ma azonban már azt is láttam, hogyan csinálja. Akár egy helikopter, vagy mint egy nagyobb kolibri. Majdnem egy helyben lebeg, tartja a csőrében a madzag végét, és addig ügyeskedik, amíg át nem dobja a rúdon. És kezdi előlről az egészet, már egész szép gombolyagnál járunk. Most így udvarol, fészeknek szánná választottjának...

3 megjegyzés:

Kornis Judit írta...

Szia!

Nagyon jó nézni ezeket a vidám madárkákat! Nekem a hímem egyszerűen mindent meg akar mozgatni, még az ülőrudat is. A zöldmozgalom részben írtam egy kicsit többet, meg az én madaraimról is.

Üdv.: Judit

j.eni írta...

Szia!
Nekem is vannak zebrapintyemim :) Pontosabban 2 pár :) az én pintyeim is nagyon mozgékonyak, hamar föltalálják magukat ha unatkoznak.

Pásztohy Panka írta...

Most találtam a blogra, és nagyon tetszik!
Szeretnék kérdezni valamit. Van egy zebrapinty párunk, és raktak két tojást, és költik is nagyon ügyesen, de nem tudom mit adjak a magkeveréken kívül nekik. Mi az a lágy eleség?
Köszönöm a választ!
Panka