2007. október 20.

Kettőezerhat vége

Év végére vásároltam egy új standard zebrapinty párt (1.0C és 0.1D), ahol a hím egy fekete pofafoltos (név szerint Swartz), a tojó pedig egy pasztell színű egyed. Ekkor szembesültem a standard zebrapintyek tenyésztési nehézségeivel, az első fészekalj egyáltalán nem jött össze, míg a második fészekaljból egy kikelt fiókát tudtam úgy megmenteni, hogy azt az éppen kicsiket nevelő normál páromhoz adtam örökbe, amelyek fel is nevelték sikeresen. (A felnevelt tojónak a Kiskoszos nevet adtuk fekete pofafoltja miatt.)

A normál zebrapinty páromtól megtartott egyetlen normál hímem (Kisfrici) mellé is vettem egy standard tojót. Jól néznek ki egymás mellett (1.0AB és 0.1E), az úr fele akkora őnagysága mellett (ez utóbbi a Brünhilda nevet kapta).

Nincsenek megjegyzések: